Service & Garantie

image

De afdeling verkoop binnendienst

Naast het verwerken en bevestigen van orders kunt u de afdeling verkoop binnendienst ook terecht met al uw productvragen, vragen m.b.t. levertijden, prijzen etc.. Tevens is deze afdeling verantwoordelijk voor de afwikkeling van klachten en retouraanvragen. Wij streven naar een snelle en correcte afwikkeling van klachten.

De afdeling verkoop binnendienst is bereikbaar per e-mail (verkoop@vepabins.nl) en/of per telefoon (0223-668383).

Tevredenheid van onze klanten is voor ons vanzelfsprekend van het grootste belang! Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de geboden service dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw Vepa Bins accountmanager. Samen met u zal hij/zij zoeken naar een correcte oplossing. Offerteaanvragen kunt u via onze website plaatsen of indienen bij de binnendienst, in samenspraak met de vertegenwoordiger zullen zij u een passend (prijs)voorstel doen.

Offerteaanvragen kunt u ook indienen bij de binnendienst, in samenspraak met de vertegenwoordiger zullen zij u een passend (prijs)voorstel doen.

image

Productgarantie

Vanzelfsprekend zit er op alle door Vepa Bins geleverde producten een fabrieksgarantie; de termijn verschilt alleen van merk tot merk. Wanneer u garantie wilt claimen wordt verzocht een mail te sturen naar: verkoop@vepabins.nl vergezeld van:

omschrijving klacht
factuur (datum aankoop)
artikelnummer
het aantal stuks dat de klacht betreft
een aantal foto’s die de klacht illustreert

Op basis van deze informatie zullen wij proberen te beoordelen of het defect onder de garantie valt (productie-/constructiefout) of dat het wellicht een gebruikersfout betreft. Wanneer het op basis van de door u gestuurde informatie (foto’s) lastig te beoordelen is kunnen wij eventueel besluiten het product retour te halen voor beoordeling. In ieder geval staan wij voor een snelle en juiste afhandeling van uw klacht.